Associacio de Usuaris Recreatiusde S´Estany des Peix

Contactes fets

Ja hem tingut contactes amb PSOE i GxF, estam pendente de Sa Unió, els dos han escoltat les nostres opinions sobre les deficiencies i posibles solucions sobre el projecye i el reglament, han pres bona nota i ens ha quedat clar que estam fonyant terrenys on tenimm que anar amb molt seny perque podriem tenir […]

Iniciam contactes

Hem iniciats contactes amb el diferents partits que conformen el Plé del Consell, en principi la acollida ha estat bona, anirem informant.

Resultat assemblea

Bon dia i bon Diumenge a tothom, gracies per sa vostre assistencia ahir que demostra s´interes que desperta sa situació de S´Estany, desde sa Directiva , valoram en lo que valen totes ses intervencions des socis i esperam haver donat resposta a totes ellas. Ara ve lo mes important, contactar amb es organismes implicats i […]

Assemblea

Comunicam als socis de la Associacio de Usuaris Recreatius de S´Estany des Peix, que en principi, tenim previst celebar Assemblea extraordinari per reactivar la associacio i elegir nova directiva, el dia 8 de Març de 2025 a les 18:30 h en primera convocatoria i a les 19:00 h en segona, pregam la vostra assistencia.